Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

vineri, 23 aprilie 2010

Ua ua ua.

Deci deci deci Lintu© ca nu stiu sa fac "tm" mi-a dat idei.Deci deci deci.Dar de ce mie îmi pasă.Adică dude!De ce trebuie sectele să se ia unele de celelalte!Gen.Ce pula mea.Sunteți niște jeguri.Fiți cum vreți dar nu vă mai luați de Punckeri,Metaliști tot ce ține.Ce vă fute pe voi de noi?Du-te,deschideți un DG personal în dulapul tău mizer și plin de molii,uită-te pă net,că de acum ai bani de Net-Cafe și satisface-te,memorezi imaginea și te relaxezi.Nu îmi pasă cine citește asta.Ăsta e blogul MEU!Daca nu îți convine ceva fă-mi o reclamție,mmmkay?Și nu,ca să fii metalist nu tre' să ai pleată,nu tre' să te imbraci numai in negru,ok?Eu ascult metal.Mă consider metalis prin prima faptului că ascult.Nu respect ideologie cultului cu adevărat,că de.Nu prea am cum,mereu.A da.Ca să fii metalist NU trebuie să fii mereu mangă și nu,te poți spăla și zilnic,ok?
Și tu jegos de altă specie care citești această debitare care mă dezgustă pănâ și pe mine,du-te bagă-ți un băț în curul ala jegos și satisface-te,ok?Cred ca Nike© au vanzări atât de proaste încât țin deschis non-stop.Așa că...Go go go!Movin'!
Mă simt implinit pentru că mi-am exprimat opinia.Mulțumesc pentru că ai fost un idiot și ai citit asta.(Nu o lua,"cititorule",personal,ok?)
Mulțumiri,
Eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu