Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

marți, 6 aprilie 2010

Reorientare.

Paai...M-am hotarat s-o las balta cu deviantART-ul.Adica.Mi-au banat contul,au resetat varstele si l-au banat.Si...aveam un an de premium membership pe el si puncte si nu am de gand sa muncesc sa repar tot.Cel putin nu acum...asa ca ma voi ocupa mai mult de blog,probabil.Sper.Nu stiu.Blogul asta e pentru mine.L-am facut pentru mine si...pozele tot pentru mine le fac.deviantART-ul imi dadea o motivatie in plus.
Oricum.Un lucre bun?deviantART-ul devenise scopul meu in viata si singur NU imi desfiintam contul....Proabil,adicca aproape sigur ca in 2 saptamani voi ceda si imi voi face alt cont,dar asta este alta poveste...Anyway...Mai sunt si alte siteuri de fotografie!Pe FlickR am deja cont,si pot sa imi fac si site personal,daca vreau.Evident,nu prim.esc acelasi feedback,dar asta e.Nu faceam poze pentru deviantART ci pentru mine.Cred.Sper.Ma simt asa...relaxat.Usurat chiar,de cand mi-au banat contul.E pacat de premium membershipul ala...de ala ma doare.Si sper sa mai am pozele pe undeva.Ehh.Asta e.Nu vreau sa ma gandesc acum.Chiar hotarasem sa ma ocup mai mult de blog.Asa.Am scris si pe blog.Ma simt mai usurat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu