Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

sâmbătă, 10 aprilie 2010

Dor de vara





So.Se termina vacanta...Relevant pentru voi,stiu.Sa mor.M-am distrat.Ciudat.Si am stat in PLOIESTI.Mdaa.Ploiesti.Nimic mai mult de un Irish Pub care e deschis doar vara.Ploiesti,pentru care am nascocit 50 de motive pentru care il urasc.Copilarie.Ca de.Am 12.
Ba.Eu ma pisi pe inceputul scolii,dar pe 19 am teza la mate!
Si si si revenind la discutie pe plan scolar la chimie am un 4 si un 2.Ura.Asa.Nu vreau sa ma gandesc.

.
Baaa.Am un amic dasta' de ies pe afara cu el si vrea sa puna bani impreuna cu rudele sa ii ia un Logan nou.Si..bunicasu'are 70.Da!Sick.
Stiu ca fara informatiile de mai sus nu puteati trai.
Dar dar se apropie sfarsitul scolii.De azi,ca e 00.25 mai sunt exact 2 luni pana la final.Am descoperit ca matematica ma ajuta la ceva.Suspect.Ce se intampla cu mine?!(Vreau emoticoane pe blog!)
Asa.Deci.Sa va spun cat de prost sunt.Deeeci.Am descoperit ca TOATE pozele mele erau pe laptop.Hi hi.Stiu.Ceva caracteristic mie.Noroc ca am instalat Picasa.Ia sa ma uit domne' sa pun o poza domne'.Stiu ce poze sa pun.Poze ce amintesc de VARA!Da da.Da copii,veti aparea pe blogul meu.Stiu stiu aveti orgasme

Baa.De cand am eu postari asa de naspa?Raspuns:Din totdeauna.Da.Va apreciez pentru faptul ca ma apreciati.(Shit.Devin din ce in ce mai prost.)
*Si da,toate pozele sunt facute de mine.*
->Aia "neclara"e editata acum vreun an asa in Photoshop.Stiu ca poate parea naspa dar imi place.

Un comentariu: