Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

luni, 12 aprilie 2010

Prostindu-ne.


Asa.Da da.Sure.Ultimele mele postari au fost de o inteligenta rar intalnita.Realizez ca devin din ce in ce mai prost.Nimic surprinzator.Da.Da.Da!Sunt sigur ca este un compot impotriva mea.Nu EU ma prostesc,ci ceilalti se desteapta.Asta duce la acelasi lucru.Trebuie sa gasesc altceva.Hmm.Paaai.Tinand cont de faptul ca cerul e negru si mare albastra...mnu.Tot la faptul ca devin din ce in ce mai prost ajung.Tinand cont de faptul ca am vorbit cu mopul si...neah!Ma faceti prost si nebun ca vorbesc cu mopul.Bine bine.Realitate e cruda.Vreau sa traiesc in minciuna.Un rofl ar merge.Asa.
Da.Deci sa revenim.Sunt sigur ca lumea a devenit mai desteapta.Aaand.Ca sa va dati seama cat de prost am ajuns,eram in extaz pentru un 7 la CHIMIE!Aha.Ma rog.Acum vreo luna-o luna si ceva i-am spart capul.M-am impiedicat da prostul.Deci prostia din mine a vrut sa iasa pe undeva.Achim avea dreptate.Da Achim.AI AVUT DREPTATE!Uaa.
Asa.Probabil ca va mintea voastra INTELIGENTA(Sure) se gandeste."Mama.Tre' sa termin postarea ca sa vad ce a mai facut,ca in mod normal scria asta doar daca a facut ceva care confirma ca e prost."Din fericire...NU.Da.Oricum...Sa stiti ca iti tre' talent din nastere si multa perseverenta sa ajungi asa prost.Daca prostia ar durea rezervele de Algocalmin ale planetei s-ar termina in 5 minute.
Asa.Baaa.Eu am scris postarea asta la misto.NU va ganditi ca sunt prost.Bine...sunt.Dar sa ma simt si eu bine.
Sonisphere,venim!Unde Anca nu vine.
*A da.Si imagine de mai sus demonstreaza ca...prostia doare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu