Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

joi, 22 aprilie 2010

Chef.

Mamă.Am un chef de scris asa pe blog...dar n-am idei.Am sa fac o postare noua si pe http://ergius.wordpress.com/ da da da.Apreciati-ma.(Sure)Eterna mea plangere.Blogul NU are emoticoane.Wordpress.com are ":) si :("Măcar atât dar la ce postez eu acolo...nu cred ca merg emoticoane.roxana:bravo sergiu!No shit.Ce se întâmplă?!And and and and.De azi într-o săptămână dau teză la romana.Well...eu nu știu nimic.Ne-a zis din ce ne dă.Voi avea de făcut niște copiuțeee.Stau in spatele Irinei,că aia știe.Tre' să mă dau bine pe lângă ea.Mai ales că Anisie ne lasă să copiem.
Bine bine mă duc să îmi fac postarea pe celălalt blog ca nu usnt in the mood.N-am idei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu