Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

marți, 20 aprilie 2010

Non-sens.

9.2- in teza la amte 12-9=4,stiu ca luam 9.60.Ma org nu conteaza.Așa!
M-a apucat gramatica.*Nu știu nimic la gramatica propiu-zisă cu părți de vorbire și funcții sintacitce.*Am și eu o mare intrebare.De ce dracu' nu scrieti NORMAL?Adică dude.Poate nu cu diacritice.Dar nu cu prescurtări.Știi cât de puțin timp econimiseși?Îți zic eu.INFIM.Mai ales că arată nașpa.
http://vorbimromaneste.wordpress.com/ Susțineți și voi.Nu neapărat cu poză.Ci scrieți frate corect.Și eu scriam la fel înainte și cînd juma din prietenii mei scriau normal,mă simțeam..prost.Pe bune.Nu vă costă bani.Poate pe curent,dacă țineți la 6 bani pe an(Am citit pe net,aproximativ).Nu e greu.Ai si altă "prestanță" când scrii corect.Pare altfel.Ma rog,ținând cont ca cele 4-5 persoane care îmi citesc blogul scriu corect...nu prea are sens.Dar pentru linistea mea.
Aaa.Da.http://ergius.wordpress.com/ Ăsta e blogul de "scrieri".De ce pe wordpress.com?Habar nu am.Am vrut să văd cum e pe acolo și are și avantaje și dezavantaje.Anyway ăsta va rămâne blogul meu principal,de zi cu zi.Motiv de bucurie,nu?
Anyway.
Vă salut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu