Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

joi, 8 aprilie 2010

Fatal eror.


Deci.Eu ma aflu in Ploiesti acum si facusem un plan"malefic"".Veneau Achim si Claudiu aici.La 10.10 (Trenul Pleca la 10.30) il sun pe Claudiu.Imi raspunde ala somnoros.Il intreb unde e si el imi raspunde ca e acasa.Hmm.Achim nu stiu ce.Sa plece cu un alt tren la 11.Nu vin metroul si vine cu bunicasa.Inca n-a ajuns...Ma rog.
Asa.Mi-am facut alt cont pe deviantART!Am primit si 3 luni de Premium Membership!Dar...mi l-au banat si pe ala.Daaa.BANNAT.Da.Iroinic.Stiuu.Asta e.FlickR a inceput sa sune bine.a ..Mama mama mama.Si am descoperit ce blog ordonat are Anca.De necrezut.Irelevant,dar ordonat.
Ma plictiseeeeesc.Si si si m-am hotarat sa scriu pe blog.Care n-are emoticoaneeee!Si nu sunt in the "profund mood" sa filozofez.Ma rog.Sa cred ca filozofez.Anyway...Asta a fost povestea zilei de azi.Ma rog.Pana la ora 11.11.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu