Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

marți, 13 aprilie 2010

Justin Bieber.Cuuum MA?!


Ba.Se duce totul de râpă.JUSTIN BIEBER este nou "star".Ba.Voi l-ați văzut pe gayul ăla vreodată!?Are voce de femeie!Dude.Ce se întâmplă?Acum toata lumea se tunde ca Justin Bieber,că de.Unde-s multi mirosul crește și săpunul nu sporește...Da.Da.Deci in partea de sus a postarii mele de rahat vă rog sa îl observați pe acel gay.În comparație cu el mă simt...masculin!Straight face.
Nu.Deci deja încep să fiu nervos.Dacă vine in România mergem cu totii la concert.Si ne tundem ca el.Și facem transplant de glande vocale cu o femeie.Și..facem pogouri.POGO.DA!Ca e deja Punk ce cântă Justin Bieber.(NOT).Este...satanist.Nu?Baaa.MOR.
El cu Miley Cirus.Ce nume de lamaie.Mamaa ce duet mișto ar face....g g gay de-a dreptul.Bă.Cică are și prietenă.Vreo lesbiana ceva?Poate îl consideră ceva gen sex feminin.Mai mult spre neutru asa.Dacă maia vea și sânii lui Pîrcă...Nimeni nu e total gay.Tre' să admitem.Nici măcar eu cu sacoul meu,nici măcar Achim cu cămpșile lui.Dar ăasta ne intrece pe toți!
Motiv de bucurie.Ma duc la dentist la 14.00,că de.Eu ma duc odata ala 3 săptămâni.Și..scap de religie.Am facut doar 2 ore de Religie tot semestruuul.Mda.Anyway.Păgân mai sunt,corect?Va veni ingerasul meu si imi va baga un băț în cur?Nu?Abia astept.
Justin Gaybier....

3 comentarii: