Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

marți, 20 aprilie 2010

Ceva nou.

Da.Mi-am făcut cont pe wordpress.com www.ergius.wordpress.com .L-am făcut ca să mai postez ce mai scriu.Ca o motivare.Pe ăsta îl păstrez pentru debitari de zi cu zi.A da.Și colegul meu de la Shakespeare school care e la 7C și il cheamă.Ă.Alex Gabriel aaa nu mai știu numele de familie se AMUZĂ citind blogul acesta.Ce om ciudat/Adocă ÎL CISTEȘTE.Da da.Știu știu.Non-cititorilor,știu că vă mirați.
Ahh.Și prima oră am ora de Relgie.Ușor,nu?Voi sta degeaba...Well...NOT.Va trebui să scriu să stau drept și se va urla la mine.Da.Proceseaza Proceaeazăăă!Da da.LA ORA DE RELIGIE.Minunata mea profesoară se numește Gina Hozoc.Dacă îmi aduceai un caine care se roagă la un os ora era plăcută.Cultă.Noi la relgiie nu facem ideologia ei.Ci doar exemple fictive despre cum ar trebui să ne comportăm ca să fim niște buni creștini...Spălare de creier.E deja 12.10 dar plouă și voi întârzia umpic la ora ei.Groaznic.Relgie e fix la cotor la catalog și îi e greu să pună absențele si daca nu are chef mai scap fără absență.Deci trebuie să ajung pana la și 5 ca atunci ajunge și ea.Că de,ea nu motiveaza absențeșe pe întarzieri!Este cea mai jegoasă persoană.
Va Salut!



E
r
g
i
u
s.Ce gay arată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu