Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

luni, 19 aprilie 2010

Noua Constitutie.||


"Comform noii constitutii pagina 1 paragraful 2 randul 1 numai si numai subsemnatul Ergiu are dreptul sa ii spuna subsemnatei Alle .Cine va incalca acest drept il il il voi dezvirgina cu privirea!"
Ar trebui sa imi fac un blog pentru paragrafe noi din constitutii...

Buut!Am facut in teza la mate ceva!8.80 poate daca e chinan de treaba si nu imi scade pnetru ca am zis ca 12-9=4 si dastea iau 9.50.Anyway.AM UN 9 IN TEZA LA MATE!Poate un 10 si mai am vreo 2-3 de 10.Ce se intampla?!Sadic,nu?Si am luat si 7.50 in test la chimie.Deci.DECI.Am un 7 si un 8 la chimie.Sunt un geniu.Si si si eu sunt de media -1.Anyway.N-am chef de scoala.Daca nu ma insel a luat 7C campionatul.(pauza de gandire 5 minute).DA..7C a luat campionatul.Aia de anul trecut erau ciuca batailor acum au batut tot.Sau inca nu au luat campionatul.Ma rog.Esentialul e ca sunt pe primul loc si mai e doar un meci maxim.Cred.No idea.

3 comentarii: