Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

miercuri, 20 ianuarie 2010

O plangere patetica.

Deci.Am blog ca să imi scriu plângerile patetice și părerile.Acum...o plângere patetica.Păăăi.Nimic nu merge bine.Repet o parte din jurnalul de pe deviantART.Știți, mie imi place mult să fac poze.Și chiar credeam ca fac niște poze acceptabile.Ei bine,m-am înșelat.Oricum,sper ca pe viitor sa progresez.Azi a fost multa zapada.Și în loc să merg la sport am stat in zapada de jumătate de metru'.Superb.A.Da.Și am stat 6 ore ud la scoală.Picioarele mele se zbaricseră ca ale unui babalâc.Oook.Nici asta nu e foarte ok.Am devenit si țintă umana pentru ăi' de a8-a.Ma doare capul și am frisoane.Mâine voi primi teza la romana.Uau.Să mă bucur,să nu ma bucur.Greu de spus.A da.Și greșeala de pe blogul Ancăi s-a adeverit.Am luat 7 la Civică.Ura.Încă un motiv de fericire.Mda.Mă rog,clasicisme.Azi,după ce că eram degerat m-a mai trimis și Chinan,profu' de mate dupa covrigi.Uhu.Mă simt ghinionist.Ahh,dar am uitat.Așa m-am născut.Deci,oricum nimic rău.Aș vrea sa am mai des inspirație, să pot posta mai des pe blog.Cred.Nici eu nu stiu.:)

4 comentarii:

  1. Ehh.Anca are mereu dreptate!
    Și dacă zici tu și esti așa sigură pe tine,oi fii eu prost,că prea mi se zice des!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. pai daca esti!:|
    ce dracu tu vrei bataie?
    pfa,acu nu mai e amenintare,te bat:|
    nici nu stiu de ce-mi pasa:-L
    ar trebui sa te las in parerile tale sa ajungi un frustrat din ala,un cangur d-ala emo care se taie cu lama din orice prostie,pt ca,crede ca sangele lui e Martini!=)))

    RăspundețiȘtergere