Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

luni, 25 ianuarie 2010

Ca să fii om,trebuie să minți.

Oare?Asta este o bună intrebare.O sinceritate pură în lumea asta dăunează.Evident.Nu sugerez să minți.Cu persoanele dragi și in care ai increde fii sincer.Sau mai bine zis, fii sincer cu cine crezi si cand crezi.Dar totuși să revenim draga cititor blonav mintal care citești bălmășelile mele infecte si non-relevante.A minți.Hmm.Fiecare om se laudă cu sinceritatea lui și se arată scârbit cand aude de cineva care a mințit.Nu știu.Noi mințim printr-o idee fundamentală.Existăm cu un motiv.Ăăă.Uite nenea care citești.Spune-mi scopul tău pentr care trăiești.Saaau...al unui cunoscut?Oricum.Mințim.Ahh.Da.Am uitat.Domnu' care citește e singura ființă sinceră de pe planetuța noastră.Mă.Știi ce zic eu?Eu zic să te cari de pe planetuța noastă si să mergi la "Doamne doamne".Saau.Totuși ți-e frică.Tu,care citești asta ai totusi o frică.Crezi in Iad si Rai.Și ești perfect.Și totuși ți-e frică.Hmm.Este pe undeva un gol, sau doar mi se pare mie!?Mă,probabil.Am uitat.Doar eu mă obosesc să scriu aici.Da'.Deci eu mă inșel.Sau...poate nu.Deși....Oricum să presupunem că mă inșel.Atunci,spune-mi o persoană care trăiește cu un scop precis și bine definit,crede in Iad și Rai și nu îi e frică de moarte.Adică dacă va ajunge în Iad sau Rai.Și aici este un gol.Mmm.Sau poate îmi poți spune o persoanăăă...deși nu prea cred.Oricum.
Nu știu.Mi se pare absurd.Minciună.Minciună.Și totuși să ne imaginăm o lume utopică.Plină de oameni civilizați,fără violență șă prejudecăți.Cum ar fi să vii la o persoana,cu care ai purtat o discutie de o oră și să răspunzi perfect sincer la întrebarea "Ce părere ai despre mine?".Ăăă.Păăi.Mmm.Nu te prea duce capul,nu ești in stare să legi o propozitie mai lungă de 6 cuvinte și evident.Excludem aspectele fizice.Saau poate nu.Dacă acea persoană,presupunând că este de sex feminin este "bunăciune" și când te uiți la ea,penisul tău ajunge chiar și la 5 centimetrii,parcă nu îți mai vine să ii spui adevărul.DA,DESPRE ASTA VORBESC!!!
Minciuna este omniprezentă.Deci din legile lui Murphy, să revizuim.Sunt 3 lucruri omniprezente.Hidrogenul,proștii și minciuna.
Așa draga cititor bolnav mintal.Dacă ai ajuns până aici,te rog contactează-mă prin email și îți voi plăti o consultație psihologică.Vă salut!

6 comentarii:

  1. *eu sunt o "care trăiește cu un scop precis și bine definit,crede in Iad și Rai și nu îi e frică de moarte."

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine.Spune-mi scopul tau binedefinit.Presupunand ca nu ai nici cea mai mica urma de indoiala ca vei ajunge in Rai.Ia.

    RăspundețiȘtergere
  3. scopul meu bine definit?
    traseul evolutiei mele din prezent pana la maturitate va fi zidit avand la baza pe primul loc sa invat.fara a invata nu vei deveni nimic in viata.voi termina clasa a8a,voi intra la liceul pe care imi doresc sa il urmez.voi termina liceul si voi urma 2 facultati in Anglia: ceva care sa contina matematica,si o facultate de arte plastice.aspiratiile mele de asemenea sunt sa am of amilie si o viata fericita,cum are orice om.(si un golden retriever sau doi).ma gandesc ca voi avea o viata fericita,o slujba buna de succes ca avocat/psiholog,ca tot ma intrebai ce vreau sa ma fac "cand voi fi mare".toate astea definesc scopul meu precis in viata,a avea o viata lunga si fericita stiind ca mi-am implinit visurile,ca mi-am cumparat un golden,(sau doi) sa urmez facultatile care mi le doresc,sa am o slujba bine (foarte bine) platita udne sa merg de placere si nu de obligatie si prieteni.as putea sa-mi doresc ceva mai mult? nu.
    cu toate aceste valori,aspiratii si visuri demne de urmat,pot spune ca am un scop precis si binedefinit in viata.intrebari?

    RăspundețiȘtergere
  4. Mmkay.Asta nu e un tel.Nu e un scop.E o dorinta.Ma refeream la un scop mai divin asa.Nu ca vrei sa ajungi nu stiu ce.Eu vreau sa ajung psiholog.Asta e DORINTA.:-j.Nu stiu daca ma intelegi...Adica practic vorbind asta e un scop.Ma refeream la scopurile din nastere adica gen "scopul meu in viata este sa fac lumea fericita".Nu stiu.Asta e doar un plan de viitor al tau.UN PLAN.Nu e nici macar sigur.Un scop e scop.Faci ceva continuu.Intelegi tu?:))

    RăspundețiȘtergere
  5. un scop e un tel bai geniule sunt sinonime.ok sa mor daca inteleg la ce te referi.ceva divin?
    da; ce vrei sa zic ca o sa ajung imbracata intr o rochie roz pe un nor deasupra lumii?

    nu e o dorinta.e un plan de viitor,ceea ce tu nu ai :))

    RăspundețiȘtergere