Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

joi, 28 ianuarie 2010

Inghetat.xD

Deeci.Am INGHETAT.Am fost cu pretenarul meu Achim in I.o.R.Si mergeam noi veseli pe lac domne....Si mergeam.Si cand eram pe punctul de a pleca,dupa ce Achim m-a salvat de la caderea in lac unde gheata era prea subtire imi spune "Uite o copca!!!Ia impinge bucata aia de gheata cu piciorul".Asta am si facut si...Am intrat cu piciorul pana la glezna in apa inuman de rece.Mdaa.Si noi am plecat in I.O.R pentru ca acolo trebuia sa ne intalnim cu I o y o Claudia si Tibi.Daar ca sa vezi au plecat ca le era frig.Pi-ca-bu.Ahh.IMI ESTE FRIG.Da ma frig!Este o conspiratie a frigului.Tot frigul este concentrat in camera mea!Sunt sigur de asta.Frigul se tine dupa mine.Nuu.Ba nu.Securitatea se ascunde in frig si ma pandeste, de aia vroiam sa cumpar telefonul profei de romana,LENGENDAREI profe de romana care a venit la fostul 6G ca suplinitor, ca sa nu il asculte securitatea.:)ASTA E!Da.Am gasit o explicatie perfect logica si apropiata de realitate.Ma rog.Nu ma pot pronunta.Apropiata de realitatea...mea?Da asta ar fii o idee.
Si ei bine.Maine sper sa ajung iar in green tea cu mai multi pretenari.Ar fii o idee ingenioasa.:)
Hai ca va salut.

Un comentariu: