Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

duminică, 31 ianuarie 2010

Inca traiesc,sac!

Ohh da!Inca traiesc.Mpaai.Vreti sa aflati de ce imi puneam problema sa nu mai traiesc?Pai eram cu tovarasii mei de joaca,pe afara.(Ahh,da sunt la bunici,in Ploiesti).Si dadeam cu bulgari in masinile care treceau, ca de!Suntem inteligenti.Siii,am nimerit un Opel Astra Break bleomaren,care imediat cum a fost lovit a franat violent(i-a intrat si ABS-ul),s-a dat jos din masina si a venit la noi.Ala micu de a5-a sa sarit niste tufisuri,eu,surprins am sarit si mi-am agtat piciorul.Uaa.Si am fugit!Si ca sa tinem usa de la bloc deschisa,ghici ce am pus?O SANIE.Ala micu' fiind cu vreo 4 m in fata mea a sarit peste ea si evident eu am vrut sa intru in bloc,dar realizand ca ala e la nici un m de mine am tulit-ooo.Uaa.Chiar mi-a fost frica.
Ahh,da.Si inainte de asta...la fel dadeam cu bulgari in masini si opreste un taximetrist, caruia nici macar nu i-am lovit masina,si vine la noi!ERA MANGA.Uaa.Concluzia?Copii,nu mai dati cu bulgari in masinile care ruleaza pe carosabil,daca tineti la vietile voastre mizere.
Si am mai fost si pana la vest cu troleul 202 sa il iau pe ala micul de a5-a.Off...
Oricum,cam asta a fost intamplarea.Ma rog...cam astea au fost intamplarile.Va salut si va urez noapte buna.


2 comentarii: