Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

vineri, 22 ianuarie 2010

Uhu.Maine.Ceai.

Mâine ma duc cu "pretenarul" meu Achim la un ceai, la ceainaria Green Tea.Dacă aș mai știi linkul de la blogul lui,l-aș preciza aici,dar,l-am uitat.:).Ei bine...ascultam Word Up-KoRn și realizam cat de dor imi e vara.DA!De vara.VARĂĂĂ!
Mmm.Afară e cam frig.Încă un motiv sa îmi fie dor de vară.Ahh.Vacanță.Dacă stau să prives problema mai atent,realizez că intr-un fel,vara este cel mai frumos anotimp.În primul rând.E CALD.În al doilea rand.VACANȚĂĂĂ.Mă rog,sunt coișpe' mii de motive,pe care le știm cu toții prea bine,nu cred ca este nevoie sa le mai enumăr și eu.:).Fiind obișnuit cu messengerul am tendiinta de a pune emoticoane, care nu apaaar.:(.Deși astea ":)" și ":(" cred că apar.Cred că o sa fie misto maineee.Deși...dacă era vară si mergeam la o bere, era și mai misto!
Oricum,ca să inchei,căci bănuiesc ca nimeni nu va avea rabdare sa citească.:)
http://www.youtube.com/watch?v=1q-k-uN73Gk

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu