Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

duminică, 20 decembrie 2009


Hmm.Da'.Scriu aici pentru ca urăsc ziua de Crăciun.Este apogeul plictiselii din an.A degenerat.Am si adepți.Îi ințeleg principiile morale, dar Crăciun nu inseamna sa ajungi la spital că ai mâncat prea mult sau în comă alcoolică.Nu.Înseamna bunăstare, daruire și înțelegere.O da...și poate niște iertări și impăcări.Daar probabil că aici scriu numai pentru mine.A da.Și a colinda nu inseamna să ragi pentru 10 ron.Dacă știi că nu ai talent, nu mai chinui oamenii, faci un păcat de Crăciun nici măcar n-o faci din suflet.Sau..poate o faci desi ma insel.A da, și să nu uit.Dacă ai bradul cat mai impopoțonat nu ești mai tare.Și dacă acele globulețe sunt mai stralucitoare...iar nu ești mai tare.
Simțeam nevoia să scriu asta aici, căci de aceea sunt blogurile, pentru a îți exprima părerea.Dacă voi considerați că am o părere greșită, lăsați-mi un comentariu, și putem dezbate această problemă într-un mod civilizat.Și sincer, mi-ar face mare placere.
Vă salut!Aveți grija de voi

4 comentarii:

  1. e o buna modalitate de a atrage comentarii xD

    stiu ca nu ma cunosti, sunt colega cu tana, friend of anca, ma rog.

    asa, si daca tot m-am apucat sa las comment, pun niste versuri dintr-o melodie care imi place

    Outside the carolers start to sing
    I can't describe the joy they bring
    'Cause joy is something they don't bring me

    \:D/

    RăspundețiȘtergere
  2. Da.
    Sunt un adevarat talent.=))
    Am glumit.
    Ă..ce vroiam să zic.
    A, da!Pe mine nu mă freacă intens blogu'.:))

    RăspundețiȘtergere
  3. misto, eu am avut vreo 4 pana acum. mai nou sunt boss am unul privat si unul public.

    RăspundețiȘtergere
  4. if it's cold outside,show the world the warmth of your smile\:d/

    RăspundețiȘtergere