Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Concluzii.

Uaaa.Am descoperit,ma rog,defapt m-am convins ca blogul este GENIAL.Pentru ca.Pana mea.Scriu ce vreau aici.Si citeste cine vrea.Ohh da.Si e misto.Pentru ca daca dai bani nu beneficiezi de mai multe optiuni.Oricum.Nu stiu.Nu prea vreau ca blogul meu sa devin foarte popular,caci eu scriu aici doar pentru propia placere.Si mai imi place blogul dintr-un motiv.Pot emite pareri,care pot fii dezvoltate de vizitatori prin comentarii.Ehh.Un defect al blogului.Nu ai emoticoane.Macar pe cele elementare!":)" si ":(".Si nu ma atrage ideea sa scriu niste semne,care pe Yahoo!Messenger© sunt emoticoane,caci poate unii oameni nu folosesc Yahoo!Messenger©.Si m-am hotarat sa nu mai scriu cu diacritice,caci catorva oameni le apar de forma asta "[]".Oricum.Repet.Eu scriu pe blog pentru mine,nu pentru restransul "public".Asa ca va rog sa nu aveti pretentii.Nu va asteptati sa cititi niste postari intrigante!
Va salut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu