Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

marți, 2 februarie 2010

Jumatatea Vacantei?

Deci efectiv nu imi vine sa cred.Este jumatatea vacantei!!!Vacanta asta de o saptamana este mai mult o amagire.
Si acum niste amintiri.
Eu imi petrec vacantele la bunici de cand ma stiu si imi place.Uaa.Bunicii mei sunt kickass.Oricum.Cred ca vacanta in care m-am distrat cel mai mult asa,si cel mai "copilaresc" a fost aia cand intram a3-a.2005.Aveam 7 ani si 9 luni, iar la sfarsitul vacantei 8.Oricum.Eram mici dracu' aveam 9 8 si 7 ani.Adica oricum.3 intram a3-a,unul a2-a,unul a1-a.Si unu mai mare de intra a6-a.Domne' ce zile...Chiar daca mergeam mai peste tot cu bunicul.Asa era misto.Cand mergeam singuri era ciudat.Mergeam la sala sporturilor,pe celebrul Bulvard(aici imi depan amintiri,sunt nume si locatii care poate nu va sunt cunoscute).Pe atunci inca inchideau bulevardul si Sambata si Duminica,cred.Adica mergeam cu bicicleta direct pe strada!Ce tare era.acum il inchid doar Duminica.Oricum.Am multe amintiri,poate prea multe legate de bulevardul ala.Mergeam cu bunicul meu chiar si de 2-3 ori pe zi pe acolo.Am asistat la asfaltarea lui.Tin si acum minte cum imi luam mereu o gogoasa sau o inghetata.Tin minte odata ca am pus niste grisine pe jos si mergeam cu bunicul meu si ma uitam cum le mancau furnicile.Bai ce zile!Nu stiu de ce,dar niciodata nu ma pot gandi calm la astea.Ma cuprinde o stare de neliniste.Nu stiu.Bunicamiu fiind asa tare,nu se supara niciodata...Tin si acum minte ca la gradinita in loc sa doorm stateam si ma gandeam cat de rau am fost cu el(desi in esenta nu faceam absolut nimic) nu stiu cum.Oricum.PARCA A FOST IERI TOTUL.As da orice sa mai am 5-9 ani.ORICE!Ce misto ar fi sa existe o masina de intors in timp.As sta non-stop si m-as privi jucandu-ma.Mi-e dor de tot.De mine de atunci.DE TOT!Doamne si ce prost am fost.Nu apreciam.Astepta sa ma fac mai mare.Incep sa imi dau seama ca am o viata rece.Traiesc din amintiri.Mereu am fost atasat de trecut.Ma ajunge din urma.Vreau macar o zi sa ma intorc in vara anului 2005 de exemplu,sau cand eram si mai mic pe la 3-4 de mi-a luat bunicamiu' prima bicicleta.Tin minte totul.Cazaturi.TOTUL!Parca au fost ieri...Poate ca de aia ma simt bine intre copii mici.Cand vad fericirea aia asa.Nu stiu.Imi aduce aminte de trecut.De un trecut, din care ma hranesc continuu.De care ma agat.
Abia acum incep sa realizez ca am multe regrete.Pe moment nu realizezi.
Si totusi nu ma pot indeparta d ela subiectul eu prin a2-a a3-a.Abia acum inteleg unele lucruri,Eram altfel.Si pot spune,acum,la rece ca sunt mandru de mine cum eram atunci.Chiar foarte.Si ce nu as da sa fiu la fel.Timpul imi fuge de sub picioare.Nu vreau sa mai regret.Odata cu varsta regretam perioade ale vietii.Poate ca la 16-18 ani voi privi inapoi scarbit.Sau poate mandru.Nu stiu.Oricum,ma simt mult mai bine,m-am descarcat asa.Si as mai avea multe sa spun.Multe!
Va salut...
Si poate ca am dupa ce plange.http://www.hi5.com/friend/photos/displayMyPhoto.do?photoId=3699592544&albumId=353257647&ownerId=398525475 Intrati,neaparat.Eu sunt cel din dreapta.Ce zilee..

Un comentariu:

  1. dupa un oftat lung,am reusit sa citesc tot.si as mai fi citit,e intr-un fel fascinant sa vad cum gandesti.:lol:
    ma,serios,nu esti singurul care isi doreste sa fi avut iar 7 ani.tu aratai cam creepy la 7 ani ce-i drept =))
    cand faci continuarea ma anunti.si pe mine ma ducea bunica pe bulevard si-mi lua dulciuri :x
    ba si nu realizam ce frumos era:x
    si pe vremea aia erau un fel de concursuri,de desenat cu creta,iubeam sa desenez cu creta colorata :x
    hai sa construim impreuna o masina a timpului,te ajut bucuroasa:))
    >:D<

    RăspundețiȘtergere