Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

duminică, 7 februarie 2010

Ă.duda..Da duda.Joci leapsa?Sigur duda.

Ua.Leapsa.Ua.
99 tampenii despre mine.
1.Ma cheama ERGIUS.Binemerge si Sergiu
2.Chestia asta mi se pare gay
3.Chestia asta mi se pare foarte gay.
4.Ăăă.Amin.+
5.Nu cred in dumnezeu.
6.Imi plac gazoasele.
7.Imi place iarba.
8.Imi place vara.
9.Imi place toamna.
10.Imi place primavara.
11.Imi place iarna.
12.Imi place zapada.
13.Imi displace zapada.
14.O urasc pe Adriana fara motiv.
15.Urasc ca o urasc pe Adriana fara motiv.
16.Totul e gay.
17.Totul e foarte gay
18.Totul e extrem de gay infara de Anca.
19.Totul e extrem de gay inafara de Anca,ca sa nu imi iau bataie.
20.Urasc bocancii Ancai.
21.Urasc bocancii Ancai pentru ca imi inspira frica.
22.Iubesc ca sunt ala mai mic
23.Urasc ca sunt ala mai mic.
24.Imi urasc clasa inafara de Anca.
25.Urasc ca asta a sunat ca si cand eu as indragi-o asa mult pe Anca
26.Urasc palmele blondei sefe.
27.Urasc palmele Roxanei.
28.Urasc ca visez ca blonda sefa ii rupe inelul piticiiiii[I o y o]
29.URasc din toata inima inelul piticiiii.
30.KoRn nu sunt gay.
31.Eu vorbesc cu cerul
32.Eu vorbesc cu mopul.
33.Eu cred ca cerul e negru.
34.Eu cred ca in lume este un COMPOT impotriva mea.=))
35.Urasc ca pe blogspot n-ai emoticoane
36.Urasc Craciunul.
37.Iubesc Craciunul.
38.Urasc blogul.
39.Urasc sa mint.
40.IUBESC blogul.
41.Mi-e lene sa scriu cu diacritice.
42.Urasc abrevierile.
43.De mic ascult rock.
44.Johnas Jonas sau cum sor numi Brothers sunt gay.FOARTE GAY!
45.Eu sunt ghinionist.
46.Eu sunt norocos.
47.Ador goldeniii.
48.Nu am incredere in mine.
49.Nu imi place cum arat.Se putea si mai rau.
50.Urasc ca nu am un DSLR.
51.Iubesc fotografia.
52.Ma oftic ca nu sunt un fotograf mai bun.
53.Urasc jocul asta.
54.Tastez repede.
55.Scriu mesaje repede.
56.Am pleata.
57.Acum pleata mea e jegoasa.
58.Urasc frigul.
59.Ador sama uit la viscol.
60.Detest ploaie.
61.Iubesc caldura.
62.Ador verdeata.
63.Am 50 de motive pentru care urasc Ploiestiul.
64.Am N motive pentru care iubesc Ploiestiul.
65.Imi ador mobilul.
66.Samsung Corby e gay.
67.Presimt ca imi voi lua bataie de la Anca.
68.Imi place creatia mea.Anca=Brutal Child.
69.Urasc matematica.
70.Stiu foarte putina matematica.
71.Am media 6 la desen.
72.Nu cred in Dumnezeu.
73.Ador deviantART.
74.Urasc deviantART-ul pentru ca sunt dependent de el.
75.deviantARTul are cele mai misto emoticoane
76.Port aparat dentar.
77.Imi place sa ma culc la 4 dimineata.
78.Imi place sa merg la Carturesti si sa beau ceai de vanilie.
79.Ador ceaiul.
80.Imi plac lactatele.
81.ADOR laptele.
82.Imi place sa o fac pe Adriana pisica si sa ii zic picabuuuu.:o3.=)).
83.Urasc ora de Religie.
84.O urasc pe Hozoc[Profa mea de Religie].
85.Iubesc Bucurestiu./
86.Urasc Bucurestiul.
87.Iubesc Romania.
88.urasc Romania.
89.Lady GaGa e gay..
90.Lady GaGa e foarte gay.
91.Sunt slab.
92.Sunt foarte slab.
93.Sunt mult prea slab.
94.Ăăă.Ma Abtin.
95.M-am plictisit de jocul asta!
96.URASC sa mi se zica Serj.
97.Ma urasc.
98.Ma iubesc.
99.Asta a sunat semi-narcisist.


Cam tot ce am zis aici este adevarat.
Leapsaa!?Anca,Lintu,Adriana,Porc.
Si NU! Nu voi mai inventa in 99 de chestii!:)

45.Eu

7 comentarii:

  1. 14.O urasc pe Adriana fara motiv.
    15.Urasc ca o urasc pe Adriana fara motiv
    cum indraznesti ?:O

    RăspundețiȘtergere
  2. 18.Totul e extrem de gay infara de Anca.

    si in afara de mine,ca esti in acelasi oras cu mine ,apropo =))
    stiu unde stai ,apropo =))

    RăspundețiȘtergere
  3. 25.Urasc ca asta a sunat ca si cand eu as indragi-o asa mult pe Anca

    nu te mai chinui sa negi atata =))

    RăspundețiȘtergere
  4. ai copiat alea de la mine si ai schimbat si tu din iubesc-urasc si invers,nu?:>=))

    defapt nu am nicio legatura cu cuvantul pisica,SERJ
    te urasc cand imi zici peekaboo.

    as avea un milion de motive sa continui
    hai sa-ti ranesc orgoliul masculin
    Anca e mai smechera ca tine,ofc,ca d-aia iti e frica de ea!=))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. :)))
    Doamnee !
    :))
    Adriana si Sergiu ! :-J
    Ce sa le ceri :))
    :">

    RăspundețiȘtergere
  6. Duda!Nici nu am vazut lla Adriana pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  7. Siamezi,dude,avea dreptate fata aia pe chat!:|

    RăspundețiȘtergere