Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

marți, 9 februarie 2010

A.Inventam pe parcurs.

Tot cu verde scriem.Asa.Am un chef sa scriu pe Blog dar nu am idei.Nici nu ascult nimic.Nu fac nimic,dracu'.Oricum.Am un stick varat in lateralul laptopului si pun discgrafiile Slayer si Iron Maiden pentru Padre.Si draci.Ma plictisesc!Dar draci'.N-am idei.Si maine merg la scoala...shit.Ma rog.Nu ma pot pronunta.Informatia conform careia maine merg la scoala nu imi schimba starea generala.Monotonie.Daca ar avea blogul emoticoane ar fi supppperb!
Oricum.Sa va spun ce idee am.La vara il voi lua pe pretenarul meu Achim si vom merge in TOATE statiile de metrou.Facem o poza pentru fiecare,si niste notite despre ea pe loc..am numarat.52 de statii plus alea "duble" gen Dristor1-Dristor 2.Deci probabil ca imi va lua 2 zile.Uaa dar abia astept.Ideea asta mi-a venit dupa ce am vazut pe blogul lui Lintu ceva asemnator.Si oricum...cica nu mai ninge.Uaa.Ma lasa rece.
Deci.Chiar nu am inspiratie,asa ca va salut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu