Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

luni, 8 februarie 2010

Vacanta...prelungita?


Ua.Bai deci tinand cont de codul portocaliu instalat in muntenia(acolo unde mergeti voi la munte) si in Oltenia de unde e "Fusa-i si ma futu-i",nu am mai mers la scoala!Uhu.am orgasme.Desi,na.Ar fi fost misto sa mergem,macar pentru o bataie cu zapada caci noi nu avem voie cand ninge in pauze afara ca jegarim betonul de pe holurii vechi de 60 de ani.Gen.
Asa.Si am descoperit ca statusul Available e de curva gen "I'm available,fuck me!".V-as stresa si pe blog cu grupul de pe deviantART,dar probabil m-ati omora.Asa.Mi se pare dragut verdele asta.(Stiu Anca,pentru tine e gay).Si azi am primit o veste devastatoare.Va rog,daca nu sunteti tari de inima nu cititi!Anca tine la mine!Incredibil.Deci este incredibil.Ma simt ONORAT.Deci de-a dreptul onorat si important!Sunt cea mai celebra persoana de care nu a auzit nimeni.
Si cum intr-o ora vine unu cu Windows XP service pack 3 si interfata de Vista sa mi-l instaleze caci eu am bulit tot!Adica nu mai imi asociaza programele intre ele..Stiu,naspa.De asta nu veti dormi voi la noapte.Urmatoarea postare va fii rautacioasa caci nu am ma facut una de demult...
A nins mult dupa cum ati observat si a fost...superb!Pe bune.Dar tot ce e prea mult strica.Cel putin asa se zice desi nu prea vad cum m-ar putea deranja vreodata prea multa zapada!Dar stiu ca 95%din populatia pamantului URASTE zapada.CUM BAI SA URASTI ZAPADA.CUM!?
Si uite asa imi bag si o tema pe blog,daca reusesc.
Oricum, va saluuut!Si...poate nu mergem nici poimaine la scoala.Hihi.

2 comentarii: