Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

duminică, 6 iunie 2010

No way.

U u u .Am descoperit niste noi specimene.Primesc un premiu?
www.gossip-girls66.blogspot.com. Cacaaat mananci.CACAT!!!Aha.Sec.
Te inneci cu cacat.A economisit tactu' banii pe Azuga si ti-a cumparat calculator si de,Blogspot.com e gratis!(facepalm).Si,draci.Cum sa nu ne face noi cont?
Ahhh.Da.Si Alle este un diavol care va veni,se va infiltra in burta voastra imensa si va va manca din interior.Eu zic sa fugiti.Sa fugiti,tu si cu mata aia care nu stiu pe ce gaura te-a scos,ca singura nu produci destule crapaturi in asfalt.Te inneci cu cacat.Mananci atat cacat incat la anul voi muri mancand capsuni crescute in soluri fertilizate cu elemente chimice.
Eu inteleg.NU AI O VIATA.Si nu,la Obor nu gasesti.Eu inteleg,ai invatat sa scrii!Yay.
Stii,la blogspot.com ai o optiune sa te descrii,ca sa nu mai consumi curent tastand te ajut eu."Mananc atat de mult cacat incat ma innec si tata trebuie sa vina sa il pompeze afara din mintea mea imensa.Capul il am mic,si gol.Nu am avut un prieten.De ce?Mananc prea mult cacat si put".
Ahh.Strang bani de bere pentru GreenFest si consum curent tastand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu