Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

duminică, 6 iunie 2010

Altele.

Well.Nu am mai "bloguit" de ceva vreme.
Ce sa zic,s-au intamplat multe.Bine,defapt nu s-a intamplat nimic dar ma simteam important.Monotonie.(De ce va povestesc voua despre ce fac eu,nu stiu.)
Asa.
1)Azi am fost in Silver Church.La concertul...Trooper.Deci e o formatie de speed metal dupa Achim dar defapt e niste rock banal si solistul lor este futut anal tot concertul.Inainte au mai fost niste formatii.Nu le mai stiu numele.Am plecat dupa 6 melodii,nu mi-au placut.
18 zile pana incepe Sonisphere.Yay.
Se termina anul scolar.
6 la spaniola.Yo ni hablo espanol.
8 la chimie.
In rest note..bunicile.Asa,whatever.
Vara asta vreau sa invat.SO SICK.:|.NA!Am si emoticoane.Le dau copy paste de pe
deviantART.
XD

Ahaha!Ce mandru ma simt.
#1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu