Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

marți, 4 mai 2010

Ofcourse.


Da da da.Sambata seara am fost in CCS(Casa de cultura a studentilor,Bucuresti) concert Mircea Baniciu.Cu cine am fost?Pai cu pretenarul Achim.
Maine e concert gratuit Iris si Zdop si Zdup!Yaay!Multumim Bergenbier!Sper sa ajung.Uaa.O sa iasa urat la Zdop si Zdup.Caaan't wait!
N-am mai scris pe blog si regret.Buuuut anyway.O sa redevin activ(Stiu,nefericitilor).
Azi ma duc la dentist dar oricum intru la 15.10 ca dau stia de a8-a testarea Nationala la romana.Succes!
Aaa.Sunt stresat pe Yahoo Messenger.
Titlul postarii mele este mult prea complex ca sa ilputeti intelege.(aici venea un Laughing my ass off!).Dar astia de la blogspot.com nu au respect.Deci EU vreau emoticoane si ei nu baga emoticoane.
Si scap de Hozocealaaa.Yeeey.Aaam chef de citit Cioran."După anumite nopţi ar trebui să ne schimbăm numele, căci cu adevărat nu mai suntem aceiaşi."Putrezeste pe la al meu status.
Ce repede a trecut a7-a...Si vine vara.Yay.CONCERTE.MULTE CONCERTE.Extrem de multe concerteeee!
Caaaaan't wait.
Asta este cea mai irelevanta si fara rost postarea pe care am facut-o vreodata.Cred.
Aseara m-am certat cu claudiu(era 3 dimineatamla telefon) pe ceva complex.Aaa.Am uitat,evident.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu