Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

joi, 6 mai 2010

5 Mai,Ziua Barbatului.


Ieri,5 Mai a fost Ziua Barbatului.Sure!Ar trebui sa ma simt.Anyway.Multumim Bergenbier!PEntru bere?Buna gluma.E de rahat Bergenbierul.Dar au organizat concerte.Am intrat printr-o spartura dintr-un gard,aia o fi fost intrarea oficiala.Mai stii.Am ajuns.Anda Adam concerta!Sure.Statea in maini si dadea melodii la schimb cu aplauze.Yeeey.Go awat.Dupa a venit Emeric Iene Doroftei,etc.Au dat cu mingii si manusi de box in public.Ofc.Nimic nu a ajuns in zona mea.
Dupa,a venit partea misto.Zdop si Zdup.S-au facut mosh pituri.Cocalarii au crezut ca e rost de bataie.Pe Eddy,fratele lui Claudiu l-au taiat cu briceagul.Urat.Mda.Dupa a fost ok.La Parazitii am fost deasemenea."Sa sugi pula de ziua ta!"A fost distractiv.Am stat si la Iris.Au cantat 5 melodii.La jumatatea celei de a4-a am plecat si am vazut artificiile din departare.Maa.A fost misto.Si nu in ultimul rand a fost GRATIS.Am ajuns pe la 11.30 acasa...Anyway.INCA 10 ZILE PANA LA Ac/Dc.Caaaaaaaan't wait!
O sa cante Iris in deschidere la Ad/Dc.Ceee cacat.Achmim a facut o povestioara GENIALA.Am murit de ras...
Ce sa mai zic.Va las.Astept si alte cocnerte!Because I'm an Concert addict!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu