Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

sâmbătă, 15 mai 2010

Nimic nou pe frontul 2.

LOoong time no see!
A trecut ceva de la ultima postare!
Maine Ac/dc!
Si..ipotetic rovbind..bine.Sincer vorbind.Sorry for you Anca!So bad..
Caaan#t wait for ac/dc.Adica si Down.Ador concertele.Este asa..o intreaga cultura.Pacat ca nu vin si Padre si Claudiu in Normal Circle...Ei se duc in Goilden,ca de.Sunt parveniti.PARVENITILOR!Glumeam.
Am blog.Am blog ca sa scriu pe el.Scriu pe el.Deci.
Vreau sa imi exprim totala nemultumire fata de:
1)Faptul ca vinerea diriga mea vrea sa ne duca la Biserica si eu mereu fug.Urat.
2)Fata de proasta organizare pe care o intrebad pentru concertul Ac/Dc.
3)Fata de sistemul nostru precar si non-relevant de invatamant.
4)Fata de tot.

Better.M-am hotarat si devin mai "Pacifist" asa.Usor de zis,greu de facut.
Pai.Ba ratatiloooor!Ba jegosilor.De ce bagati ba rame care se tavalesc in propiile fecale greva pe 31 Mai.Baa caini uzi care se scalda in propia mizerie.NJEGOSILOR.Era cea mai frumoasa perioada a scolii si fix atunci bagaei greva!
Nu e un incpeut prea bun pentru eu pacifistul din mine..
19mai 2010 ora 11.30 in careul scolii nr.56 Jose marti concert "Project Prototype"!Cine-s astia?
Achim-Chitara electrica
Eddy-Bas
Claudiu-TObe
Denisa-voce
Eu-Ajutor universal.
Eeee.Ma.Vin cu o postare maine,sau poimaine despre Ac/dc si cu pozee!
See you.
Salut,jegosilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu