Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

luni, 29 martie 2010

Plictiseaaala.


Soo...Am stat si am frecat deviantART-ul!Mda.Ar fi o idee stralucita ca blogul sa aiba emoticoane.Oricum.Vine pasteleee.Ua.Mie nu imi plac sarbatorile.Deci...nici pastele.Uuu.Am biletla Sonisphere unde Anca nu are inca si nu imi tre' nimic mai mult.Cand se termina vacanta o sa mai fie fix 2 luni de scoala.Baa.Dar repede a mai trecut a7-a.Profund.
Mai demult eram mai filozof asa.Nu stiu.N-am subiect.N-am chef.Am capul gol.N-am mai citit nimic dee...asta-seara.De nu reuseam sa las cartea jos pe la 3 dimineata.Stiu.Dureros.PRobabil ca ma voi baga in pat si voi citi "Pentru cine bat clopotele".E misto cartea,odata ce o intelegi,desi subiectul si sentimentele exprimate nu sunt daruite prin figuri de stil si dastea'.E destul de simplu scrisa dar in acelasi timp complex si exprima multe chestii.Ce sa zic.Imi plaaace!Chiar mult.Probabil ca atunci cand ma voi plictisi de deviantART(Sper sa nu vina ziua aceea) sau caaand va veni vacanta ma voi ocupa de blog.Voi urmari lume,imi voi cauta un skin si tot.Il bat pe Cabral la blog.Da da.Visuri...Mama.Imi place verdele asta.Desi o nuanta cam tipatoare.Grosolana asa.Ehh,Nimic nu e perfect.
Anyway...eu scriu aici ca sa ma flu in treaba.Alt motiv n-am.Si de ce dracu' e jegul asta de sarbatoare asa devreme?!
Si si si maine nu merg la scoala pentru ca la ora 17.00 e concert cartiabil Vita de Vie pentru o persoana cu leucemie.E 20 de ron biletul.Daca mai gasiti asa pe ultim' moment cumparati!O sa fie mistoooo.Numai eu cu Claudiu nu mergem maine la scoala,..si si si in vacanta de PAste ma onoreaza Achim si LCaudiu cu vizita in Ploiesti...si ma intorc acasa cu ei cu trenul.Neinteresant,stiu.
Dar sa revenim.STITI CUMVA CAT POT URA PASTELE?!E asa gaaay.Si juma din clasa mea t ine post.Sa mor.Astia sunt mai prosti ca si toaleta scolii!Ma rog.






Va salut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu