Muzica Preferata?

Venomous Delight .

Venomous Delight .
Cerneala.Multa editare.

miercuri, 24 martie 2010

Baack.


Iar pe blooog.Tananana.Am chef de scris.S-au intamplat multe.Concert caritabil Vita de vie, 30 martie, ora 17. Bilet: 20 lei.Locatie:Liceul Caragiale.Cine vineeee?
Am o gaura in caaap.Ma joc cu culorilee.Nah.Nua m nimic important de spus.Sau am.Am am am.De criticat jegoasa de directoare care a inasprit regulile!Este o criminalaaaa.Si mai am ceva de criticat.Blogul n-are emoticoaaaneee.Poate sa imi spuna si mie cineva de ce blogul n-are emoticoane.De acum ii ordon sa faca rost de emoticoane!lmao.
Rad la propiile glume seci.Trist.Oricum.Abia astept Sonisphereeee.Trebuie sa imi iau bileteee.ABIA ASTEPT.Oricum.Eu am bilet la Vita de VIe si Claudiu NU.Si marti suntem obligati sa nu vrenim la scoala ca sa ajungem la conceeert.Si totul decurge naspaaa.Si scriu ca un prost pe blog fara un scop anume,cu un scris gaay.Am chef sa merg in Carturesti.Sa beau un ceai de vanilie.Caci pot.Probabil ca la Vita de Vie ma voi duce singur,ca prostul pentru ca mi-am luat bilet primul.uaa.SI am pizda in cap=>nu ii mai aduc banii lui Claudiu.
Aaa.Da si apropo.Acum 8 zile(Am invatat sa numar mai sus de 6)mi-am spart capul.Poveste lunga si cu aia.Altadata/Niciodata.




Salut.

2 comentarii: